TÚRÁK

GYERTEK TI IS EGYHETES TÚRALOVAGLÁSRA!

2016.05.30-2016.06.04.

1.nap: A reggeli órákban induláshoz készülünk a lovardában. Cél: Veresegyháza nyeregtáskában, illetve kisméretű táskáinkban visszük magunkkal azokat a holmikat, amire az út során a legnagyobb szükségünk van (esőkabát, víz, itatóvödör, stb) Ezeken kívül minden le van előre szállítva a szálláshelyre. Útközben Kerepesen megállunk szusszani egyet. Veresegyházára érkezve a lovakat karámban helyezzük el, magunkat pedig a Veresegyházi Termálfürdő területén lévő faházakba.

2. nap: reggeli után lóra szállunk és továbbindulunk Katalinpuszta-Szendehely felé, gyönyörű tájakon barangolva. Néhol mezőkön, majd erdőkön visz az utunk. Áthaladunk néhány falunk, ahol megállunk pihenni és később a kőhegy mögötti Naszály hegy tetején ebédelünk. Itt rálátunk a csodálatos Dunára. Délutánra elérjük Katalinpusztai szállásunkat. A lovakat karámban helyezzük el és elfoglaljuk szállásunkat.

3. nap: Megyünk felfelé a hegynek.. Erdei hegyi járásokon mászunk felfelé, míg el nem érjük Királyrétet, a börzsönyi kisvasút végállomását. Útközben még a Magyarkúti Fogadóban ebédelünk, ahol rengeteg finom étel főleg vadételek közül válogathatunk. Mindenkinek ez a hét csúcspontja, mert ez a legkedvesebb és legszebb hely számunkra. Az estét a Királyréti Fogadóban töltjük.

4. nap: Reggeli után új utakon indulunk visszafelé, hogy estére újból visszaérjünk Katalinpusztára.

5.nap: Veresegyházára érkezünk vissza estére.

6. nap: Hazafelé vesszük az irányt, elbúcsúzunk a festői környezettől és visszatérünk a lovardába. Útközben megállunk ebédelni, és jókat nevetünk a hét eseményein.